Saturday, December 9, 2006

Праведник

Млін, Тенпенні знов обкурився... Дзвоне такий до мене, каже, тіпа: "Карл, їдь, - на хуй, - в Енджел Пайн ". Я приїжджаю (на моцику, звичайно) і... втаранююсь в якусь олд лейді на Бобкаті. Мля, заходжу в той засраний мотель, а там Тенпенні накурений , нахуй, до посиніння. Почав до мене шось там молоть, і тут заходить якийсь хіппі-стариган, чеше шось тіпа "Мир вам", Тенпенні такий: "Ой бля, ща рвать буду" і в сральню побіг...

А того хіппі виявляється праведником звуть, він до мене: "Ти звідки? Еф-Бі-Ай? Сі-Ай-Ей?". "Та нє" - кажу я, а він потім мені шось про фашистів почав говорити, щоб я тіпа в них комбайн украв.

Поїхав я на ту срану ферму, а там якийсь старий ковбояга: "Се тобі не кантрі-клуб, хлопче", витягає свою гвинтівку і... ПО МЕНІ як почав хуярить!!! Добре, що я на Ґрінвуді приїхав - хоч було, за що заховатись. Сів я в свій кар і на пролом погнав, швидко вискочив на комбайн, витяг того бестарда і - тікати!

Що, думав так це мені й минулося? Чорта з два! За мною один лисий козел на пікапі погнався і з гвинтівки так і гате! Блін, я з комба виліз, витяг з пікапа ту сучку, що вела, сів і скинув машину в прірву, не забувши, звичайно, вистрибнути. Тільки встав і тут по щелепі хтось як дав!!! Аж очі засльозились... Я встаю, а то та маафакін біч, яку я з пікапа витяг. Кажу: "Повзи нафіг, ато вб'ю"...

Сів у комбайн і відвіз до того пришелепи. Бля, щелепа ще досі болить...

1 Comments:

At August 30, 2009 at 7:22 AM , Blogger Гуд said...

Чувак, дуже подобаєтьсЯ твоя манера написання. Твій блог став би дуже популярним якби ти підніс рейтинг свого блогу в очах пошуковиків. Якщо цікавить - пиши - допоможу, аська 5 121 343 або мило indragop ат gmail.com Мій блог - indra.pp.ua. Щасти тобі, Сі- Джей!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home